Artikel Servicenormen gemeente Neerijnen

Als medewerkers van de gemeente Neerijnen doen wij ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Zorgvuldig, professioneel en efficiënt. Wij respecteren uw privacy en gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. 
 
Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hanteren wij servicenormen voor telefoon, balie, post en e-mail en voor onze producten en diensten. Wij doen er alles aan om ons aan die servicenormen te houden. Komen we een afspraak toch niet na, of heeft u tips voor verbeteringen? Spreek ons dan vooral aan en neem contact op met de gemeente. Een formulier hiervoor is verkrijgbaar bij de receptie van de gemeente of telefonisch 14 0418 op te vragen.  

Natuurlijk spreekt het voor zich dat wij onze afspraken alleen na kunnen komen als uw verzoeken en meldingen volledig zijn, uw aanvragen aan alle wettelijke voorschriften voldoen en alle benodigde documenten aan ons zijn verstrekt.


Wat kunt u van ons verwachten?
U mag het volgende van onze houding verwachten:

  • Wij zijn betrouwbaar, betrokken, kijken met een brede blik en zijn gericht op burgers, bedrijven en instellingen
  • Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Op verzoek kan een gesprek in een spreekkamer plaatsvinden.
  • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord.
  • Wij adviseren u zo volledig mogelijk en geven correcte, duidelijke informatie.

 

Wat kunt u zelf doen? 
Wij willen u graag zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. Wij willen dan ook voorkomen dat klanten voor niets aan de balie staan of meerdere keren moeten terugkomen. Vandaar dat wij u adviseren om Gemeentewinkel online, de digitale balie, te raadplegen op onze website  voor uw bezoek aan het gemeentehuis.

U kunt via de Gemeentewinkel online eenvoudig nagaan welke producten en diensten de gemeente levert en hoe u daarvan gebruik kunt maken. Per product geven we ook aan of het digitaal aan te vragen is. Verder kunt u vinden wat u mee moet brengen als u naar het gemeentehuis komt.